Jak Utrzymać Zdrowe Ciało

0

Jak Utrzymać Zdrowe CiałoJedz zielone warzywa

Zielone i liściaste warzywa są bogate w witaminy, które pomagają w utrzymaniu zbilansowanej diety i wspiera zdrowy układ odpornościowy. Według peercobaan, który został przeprowadzony na myszach, spożywanie warzyw, takich jak brokuły, kalafior i kapusta, może pomóc wysłać sygnały chemiczne w organizmie

Jest to strategia dla podtrzymania zdrowia organizmu

Kto będzie chciał zaatakować choroba? Oczywiście, że nie. Tak, jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby go zapisać. Oto kilka sposobów podtrzymania dlatego odporność przed atakami choroby zdrowia organizmu, które trzeba zrobić.

Jak zachować zdrowie, aby złagodzić ból

Co zwiększa białka na powierzchni komórek, co jest niezbędne do optymalnej pracy układu odpornościowego. W tym badaniu zdrowe myszy, które nie jedli zielone warzywa, zmniejszali powierzchnia потеина komórek na 70-80 procent.

Regularne ćwiczenia

Spożycie witaminy D

Niedobór witaminy D może powodować takie objawy, jak zły wzrost kości, problemy z sercem, i osłabionym układem odpornościowym. Produkty, które zawierają źródła witaminy D najlepiej wśród innych, żółtka, pieczarki, łosoś, tuńczyk i wołowiny wątroby. Możesz na wysoki poziom w też kupić suplementy witaminy D i wybrać, które zawierają D3 (cholekalcyferol), tak jak to jest dobrze w podnoszeniu poziomu witaminy D we krwi. Ale przed dodatkiem mengnsumsi, należy poradzić się z lekarzem.

Regularne ćwiczenia

Bądź aktywny, wykonując ćwiczenia regularnie. Możesz zacząć od lekkich ćwiczeń, takich jak chodzenie. Sport regularnie może utrzymać się w formie i kształcie. Ponadto, badanie dowiodło, że regularne ćwiczenia fizyczne ono mogą zapobiegać rozognienie i przewlekłe choroby, zmniejszyć stres i przyspieszyć krążenie krwi w walce z chorobą.

Picie zielonej herbaty

Zielona herbata kojarzy się z dobrym zdrowiem. Korzyści zdrowotne zielonej herbaty może być ze względu na wysoki poziom w przeciwutleniaczy, zwane flawonoidy. Tak, że ono może obniżać ciśnienie krwi i zmniejszyć ryzyko na wysoki poziom w chorób układu sercowo-naczyniowego. Wtedy to tak, bo łatwo zrobić, jak zachować zdrowie ciała, to było zrobione.

Wystarczająca ilość snu

Dosyć sen – jeden z kluczy do silnego układu odpornościowego. Badania wykazały, że ludzie, którzy śpią co najmniej osiem godzin każdej nocy w ciągu dwóch tygodni wykazały, że organizm jest bardziej odporny na ataki wirusów i bakterii. Tymczasem, ludzie mniej niż 6 może godzin w jedną noc będą 4 razy bardziej narażone na grypę z powodu wirusa, niż ci, po operacji ono na w serce którzy śpi 7 godzin lub więcej. Jest to spowodowane przez cytokiny, które są uwalniane przez organizm podczas długiego snu. Cytokiny są rodzajem w białka, które pomaga organizmowi walczyć z infekcjami, zwiększając odporność.

Zarządzanie stresem

Zamknij usta i nos chusteczką, gdy kaszlesz lub kichasz

Udowodniono, że stres osłabia układ odpornościowy, a tym samym czyni ludzi podatnymi na choroby. Kortyzol pomaga zwalczać w stany zapalne i choroby. Uwalnianie na w wysoki poziom w hormonów na stałe u osób, które doświadczają przewlekły stres może obniżyć zdolność ze tych hormonów. Może to spowodować w organizmie bada stan zapalny i podatni choroba. W ten sposób jeden kilka ze sposobów podtrzymania zdrowia organizmu-kontrola z stresu. Możesz spróbować zrobić ćwiczenia jogi lub medytacji, aby kontrolować lub wyeliminować stres.

Zarządzanie stresem

Rozmawiaj z ludźmi wokół

Poczucie osamotnienia często jest związana jak spowodować niektórych chorób, zwłaszcza u osób, które są przywracane po operacji na w serce. Badania opublikowane w American psychological association, pokazuje, że izolacja społeczna może zwiększyć z stres, który spowalnia reakcję odpornościową organizmu i zdolność szybkiej regeneracji.

Utrzymanie czystości

Jak zachować zdrowie innego-to utrzymania higieny osobistej i лингкукан wokół. W ten sposób można uniknąć ataki różnych chorób. Oto w kilka sposobów utrzymania dobrej higieny:

Kąpać codziennie

Myj ręce przed jedzeniem i piciem, gotowaniem, i po jedzeniu. Umyć ręce przed włożeniem soczewek kontaktowych lub dokonać innych czynności, które może pozwoli ci wejść w kontakt z oczami lub ustami. Umyć ręce przez 20 sekund i peeling z pod paznokciami palców.

Spróbuj spożywać probiotyki

Badania pokazują, że ludzie, którzy się stres, otrzymują probiotyk, doświadcza bólu w okresie czasu trochę więcej. Alkohol tłumi układ odpornościowy myszy na różnych w poziomach. Lekarz powiedział, że badanie to pomaga wyjaśnić, dlaczego szczepionki mniej skuteczne dla osób uzależnionych od alkoholu.

Unikać alkoholu

Badania pokazują, że spożywanie alkoholu może uszkodzić komórki dendrytyczne, to jest ważne elementy układu odpornościowego. Z czasem często używany alkohol może wzmocnić człowieka przed zakażeniem bakteriami i wirusami. Badanie, publikujący w czasopiśmie Clinical Vaccine and Immunology, porównuje w komórkach dendrytycznych i reakcję układu immunologicznego u myszy, którym podano alkohol, z tymi, którzy nie dali alkohol.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJak Mieć Zdrowe Oczy
Następny artykułUtrzymanie Zdrowia Kości

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here