Odchudzanie-10 rad na odchudzanie

0

Odchudzanie-10 rad na odchudzanieCzołgając się, rozciągnięta tkanka tłuszczowa na udach i biodrach, stale rośnie kilogramów więcej i więcej. Można zauważyć bardzo powoli, ważysz za dużo i na wszelki wypadek, nie podnosi się na znienawidzonych wadze. Ale w pewnym momencie już nie możesz patrzeć na siebie w lustrze całego ciała, nie wahając się odwrócić.

Musimy coś zrobić!! Ściągaj! Ale jak?

Tak trudno pokonać słynną „wewnętrzną świnię” i jeść mniej. „Mniej jedzenia” sama w sobie żart, tym bardziej, że drożdżówka z serem, z szynką, na obiad nie zasługuje nawet słowa „jedzenie”. Dlatego głód wieczorem logiczny i uzasadniony. Mówią same. Ale wieczorne jedzenie przynosi kilogram…

Ale jeśli będziesz to robić, wiesz, to jest zupełnie jasne, czy skończy się jak beczka, i ta myśl nikomu się nie spodoba. Ale jak zrobić, aby schudnąć i utrzymać wdzięczny wygląd również stale?

Dieta instrukcje dał i jak piasek na brzegu morza. To, co powinno być pokazane tutaj dzisiaj, jednak, nie jest to nowa mądrość, a kilka cennych porad z prawdziwej historii sukcesu.

Przed podjęciem decyzji zrobić coś przeciwko ich boczek-odłamków, musisz czuć się naprawdę jesteś na to gotowy. To wynika z tego, że jesteś już na tyle niezadowoleni spojrzeniem w lustro, że po prostu bez Kiedy, ale chcesz, aby doprowadzić do zmiany sytuacji. Bez wewnętrznego zdecydowanej postawy i konkretny cel przed oczami zawsze będzie „spadać” i wracać do starego schematu.

Tak więc, należy stymulować siebie i posiada następujące wskazówki:

Wskazówka 1:
Stwórz mały notatnik, w którym zapisuje wszystkie produkty, które jesz w ciągu dnia. Zrób to dla siebie, aby jeść niskokaloryczne produkty z mniejszą zawartością tłuszczu. Unikaj szczególnie tłustych. Однопроцентный jogurt również zaspokaja głód jak трехпроцентное i nie daje swoim grube komórki nowej żywności.

Wskazówka 2:
Należy również zwrócić uwagę na niskokaloryczne drinki. Pić wody z kranu-najlepiej 3-4 litry dziennie. To również może osłabić głód i myje toksyny z organizmu.

Wskazówka 3:
Postaraj się wieczorami po prostu trochę lub lepiej nic nie jeść. Zobaczysz, jak dobrze będziesz czuć się następnego dnia rano. Brzuch czuje się płaski i tak poprawnie głodny dla obfitego śniadania.

Wskazówka 4:
Kiedy czujesz pragnienie czegoś słodkiego, nie poddawaj się od niego całkowicie. Zanurz się w tym lub w inny krawędzi czekolady, jeśli nie można go znieść. To lepiej, możesz pozwolić sobie czasem trochę, co spadnie po trzech tygodniach ekstremalnych kasztanów na dużą czekoladę i zniszczyć je bez pozostawiania śladów. Wtedy wyrzuty sumienia dość duży, i w końcu rzucasz wszystko dobre intencje i wpadają z powrotem w stare Trott.Tak więc, należy stymulować siebie i posiada następujące wskazówki:

Wskazówka 5:
Nie zapomnij, aby zrównoważyć siebie, pomimo spadku spożycia kalorii. Zrównoważony oznacza, wzbogacać posiłki, zwłaszcza witaminy z owoców, warzyw, produktów mlecznych i innych produktów spożywczych o wysokiej zawartości błonnika i „martwych” kalorii w postaci szynki ser ciasta.

Wskazówka 6:
Staraj się ćwiczyć dwa-trzy razy w tygodniu. Po pierwsze, sport odwrócić uwagę od jedzenia i jak tylko zrobiłeś coś sportowe, nie jesteś tak głodny po tym.

Jeśli typ przewoźnika, zaleca się, aby zapisać się na fitness. Nawet jeśli siedzisz tam trzy razy w tygodniu, w ciągu 1 godziny „tylko” na symulatorze i nogami do pedałów, to już oznacza efektywne spalanie kalorii.

Wskazówka 7:
Zapisz te lekcje w notatniku! Widać, że bardzo motywuje i sprawia, że jesteś dumny po każdej godziny treningu. I, jak powiedziałem, Jeśli to tylko trzy czwarte godziny lub godzinę na ekranie trenera: to będzie działać!

Wskazówka 8:
Aby uniknąć pokusy, aby wcisnąć imprezy sportowe, zaleca się, aby zapamiętać w swoim terminarzu, aby naprawić treningowe dni przed. Na przykład, w poniedziałki, środy i piątki. Tak jak można ustawić się z samego rana, że można trenować w godzinach wieczornych jeszcze 1 godzinę.

Wskazówka 9:
Najlepiej, jeśli już rano oddać torbę do ćwiczeń w samochód i od razu udać się z pracy w centrum fitness. Tak, że nie może się zdarzyć, że wrócisz do domu i po krótkiej czytania gazet uzyskać zrozumienie, że dzisiaj jeszcze nic nie chcesz zrobić dla swojego ciała… Usprawiedliwienia szybko znaleźć te, z którymi próbujesz uspokoić swoje sumienie. W końcu, tak kosili trawnik lub paul został wprowadzony…

Trawnik i podłoga mogą poczekać! Zrób coś dla siebie! Przez kilka tygodni dostaniesz nagrodę za swoją dyscyplinę!

Wskazówka 10:
Zdaniem ekspertów, w ciągu trzech tygodni, nie należy schudnąć ponad 1,5 kilograma. W przypadku szybkiego odchudzania, w przeciwnym razie twoja nadmiernie rozciągnięta skóra nie ma możliwości, aby powoli formował się z powrotem.

Uwierzcie mi: przez jakiś czas świadomego odżywiania nauczysz się słuchać w ciele, czy naprawdę jesteś głodny lub po prostu chcesz coś jeść z nudów lub z przyzwyczajenia.

Czternaście kilogramów w ciągu sześciu miesięcy nakręcony moją prawdziwą historię sukcesu za pomocą tej metody-i trzymali swój nowy waga w rozmiarze 36 sukni w ciągu pięciu lat.

Prawo „bite”pomoże ci pozostać konsekwentnym w ciągu tych miesięcy, a wasza nagroda będzie w dosłownym znaczeniu to”łatwiej” tes życia!

W ogóle, będziesz wiedzieć, jeśli zastosujemy się do tych wskazówek, w przeciągu kilku dni jak nowo narodzony człowiek czuć się i przez kilka tygodni lub miesięcy będzie można zobaczyć wynik wyraźnie. Będą mówić o tym jak schudłaś-i będą błyszczeć!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here