Utrzymanie Zdrowia Kości

0

Utrzymanie Zdrowia KościSkorzystaj z wkładką kroplami

Przed snem warto wspomnieć o czystość poduszek i materaca, zwłaszcza obecność owadów lub mrówki. Nie ignoruj tego, ponieważ mogą one być bardzo irytujące, jeśli uda im się trafić w twoje uszy. Dokładnie tak samo, gdy płyniemy. Oprócz dużej potencjału wejść w kość, woda może także nieść brud od wejścia. Aby być bezpiecznym, sprawdź, jak dbać o kość, za pomocą błony bębenkowej podczas pływania lub snu.

Mądre korzystanie z słuchawek

Badania przeprowadzone przez ekspertów z dziedziny akustyki, profesor Хаггонет odkrył nowe otwarcie, że zbyt częste korzystanie прослушивающего urządzenia, takiego jak słuchawki i słuchawki z dźwiękiem mocno może potencjalnie prowadzić do pogorszenia zdrowia ucha i słuchu. 2 szansy, że to się stanie, z których pierwszy stajesz się mniej wrażliwe na hałas, a drugi odwrotnie, stajesz się zbyt wrażliwe na dźwięk. A potem jak dbać o uszy, aby ominąć takie warunki, jak w?

Jak Zachować Zdrowie Kości

Istnieją trzy podstawowe czynniki dla kształtowania silnych kości: dieta, aktywność fizyczna i styl życia. Zanim zastosujesz się do kilku wskazówek dla utrzymania zdrowia kości, odczytaj rolę i pracę kości w organizmie.

Kości działają w naszym organizmie?

Można by pomyśleć, że kości służą tylko do poruszania się ciała. W rzeczywistości, kości mają wielu ważnych funkcji, takich jak kształtowanie struktury ciała, a także ochronne mózgu, układu nerwowego i innych narządów od uderzenia lub uszkodzenia. Kości działają także jako magazyn minerałów, takich jak wapń i fosfor. Te minerały wspierają nasze kości mocniejsze. W dzieciństwie uczono nas kształtować mocne kości. Z wiekiem uczymy się chronić kości. Bo, kości mogą być kruche i łatwo się łamią. Uraz kości potrzebuje w procesie gojenia się dość długi czas i zwykle towarzyszy silny ból.

Wskazówki dotyczące utrzymania zdrowia kości

Oto kilka wskazówek, które można spróbować utrzymać zdrowe kości:

Upewnij się, że organizm nie otrzymuje wystarczającej ilości wapnia i witaminy D. rodzice zawsze mówią dzieciom pić mleko dla podtrzymania siły kości. Faktycznie, rodzice mówią, że to prawda. Mleko jest źródłem wapnia i witaminy D dobry. Zalecana dawka dla osób dorosłych (w wieku 19-50 lat) mężczyzn (51-70 lat) wynosi 1000 mg wapnia na dobę. Dla kobiet (> 50 lat) i mężczyzn (> 70 lat), zaleca się spożywać 1200 mg wapnia dziennie.

Wskazówki dotyczące utrzymania zdrowia kości

Bez witaminy D organizm nie może optymalne wchłanianie wapnia. Oto dlaczego witamina D jest ważna dla zdrowia kości. Dla osób dorosłych w wieku 19-70 lat, dawka witaminy D wynosi 600 jednostek międzynarodowych (IU) dziennie. Zalecana dawka wzrasta do 800 IU dziennie dla osób dorosłych w wieku powyżej 71 roku.

Możesz znaleźć wapń i witamina D w takich produktach:

  • Produkty mleczne, mleko bogato w wapń i witaminę D
  • Żółtko
  • Orzechy, takie jak migdały, biała fasola
  • Brokuły, kapusta
  • Ryby jak łosoś, tuńczyk, sardynki

Produkty sojowe, takie jak tofu

Ekspozycja na światło słoneczne może zapewnić witamina D dla twojego ciała podczas opalania. Jednak unikaj popołudniowego słońca i należy zawsze chronić skórę filtrem przeciwsłonecznym. Kiedy twój posiłek nie spełnia potrzeby wapnia i witaminy D w organizmie, można rozważyć dodatkowe suplementy. Poproś lekarza lub farmaceuty dawkowanie prawe dodatku tak samo, jak omówić ryzyko lub reakcji na leki przed użyciem go.

Nadal włączać aktywności

Fizycznej w codziennej rutyny

Rzadko ruszać się aktywnie w długim okresie czasu może stanowić zagrożenie dla zdrowia twoich kości. Zagrożenie w postaci ryzyka rozwoju osteoporozy, stan, który sprawia, że kości stają się kruche ze względu na zmniejszenie gęstości kości. Aktywność fizyczna nie tylko sprawi, że zdrowe kości, ale i zapisz całą energię ciała. Można ćwiczyć jogę, jogging i grać w tenisa. Lub, jeśli nie masz czasu na ćwiczenia fizyczne, należy wkładać małe ćwiczenia w odstępach między napięte dni, takie jak wchodzenie po schodach lub spacer, gdy idziesz do pracy.

Nadal włączać aktywności

Unikaj palenia i picia alkoholu

Palenie może powodować różne problemy zdrowotne. Jeśli palisz, zaleca się zatrzymać. Jest to związane z tym, że palenie może utrudniać wchłanianie wapnia, tak, że wapń, który jest przechowywany w organizmie, po prostu się marnuje. W rezultacie, twoje kości nie mogą normalnie funkcjonować. Ponadto, kobiety, które palą są bardziej narażone na rozwój problemów zdrowotnych po przedwczesnej menopauzy, niż kobiety, które nie palą. Nie tylko papierosy, alkohol przynosi również zły wpływ na kości. Waga alkoholików udowodnił większe ryzyko rozwoju osteoporozy. Ważne jest, aby wiedzieć, jak zachować zdrowie kości. Z pomocą tych prostych krokach, można zapewnić zdrowie kości i zmniejsza ryzyko osteoporozy. Jeśli zauważysz oznaki osłabienia kości, natychmiast skontaktować się z lekarzem.

Konserwacja

Jeśli czujesz, że coś jest nie tak z twoimi uszami, na przykład, dźwiękowy lub poruszające się obiekty w uchu podczas jazdy głowy, należy natychmiast odwiedzić ENT-specjalisty. Tak samo, gdy chcesz wyczyścić wnętrze ucha. Sprawdzaj opieka nad uchem nie rzadziej niż raz w roku. W dodatku do utrzymania go w czystości, także warto wiedzieć stan zdrowia twoich uszu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here